top of page
RETURNS

RETURN POLICY

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen, voor het retourneren van je pakketje. Retourneringen die buiten dit retourtermijn vallen, kunnen wij niet accepteren en worden retour afzender gestuurd. 

Wij accepteren alleen items in de originele staat. (Oftewel, ongedragen, geen vlekken, geen schade, geurloos, ongewassen, in originele verpakking met labels aan de item('s).

Wij geven geen garantie op het wassen van de items. en ook geen garantie op studs, glitters, pailletten, steentjes, draagsporen, krassen en parels.

Wij geven geen garantie op pluis en pillen. Materiaal als wol, acryl, viscose en polyester , vooral in truien kunnen gaan pillen.

Wij zien graag de items verpakt in de originele verpakkingen, zoals je dit binnen hebt gekregen. 

Bij een beschadigd item, kun je dit binnen 5 werkdagen aan ons doorgeven via fiona@wanderfull.nl

 

Wil je één of meerdere artikelen toch graag retour sturen? Volg dan de onderstaande instructies.

Let op: de retourkosten van €6,95 zijn voor eigen rekening. Dit wordt achteraf automatisch bij de terugbetaling van het geretourneerde item ingehouden.

 

Graag willen we je vragen om voorafgaand aan het retourneren je retourzending online aan te melden.

 

Hoe kan ik mijn retour online aanmelden?  

 

Vermeld daarin de volgende gegevens:   

  • Bestelling ID: Dit betreft het ordernummer van je bestelling. Dit vind je terug in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen of op de bon die in het pakket is bijgevoegd.     

  • Naam: Vermeld je naam die ook is ingevuld bij het plaatsen van de bestelling.

  • E-mailadres: Vermeld het e-mailadres waar je ook de bevestigingsmail op hebt ontvangen.    

  • Productnaam: Vermeld welk item retour komt

  • Reden: Vermeld de reden van het retour

 

Ik heb mijn retour aangemeld, wat nu?

Als je van ons een e-mail terug hebt ontvangen, dan mogen alle artikelen die je wilt retourneren in het pakket worden toegevoegd. Graag in het pakket ook de bon met het ordernummer bijvoegen. (Let op: Als het ordernummer niet terug te vinden is in het pakket, kan het retour helaas niet worden verwerkt.) Ga naar een PostNL punt, maak een verzendbewijs aan met een track & trace code. Bewaar deze code goed, zodat het pakket altijd te traceren is. Plak het retourlabel of eigen adres label (Let op: zorg dat dit duidelijk geschreven is) op de buitenkant van het pakket. 

Aanvullende informatie: Wanderfull is niet aansprakelijk voor artikelen die kwijtraken tijdens het retourneren, zorg dus dat het pakket goed dicht zit voordat dit wordt afgeleverd bij het PostNL-punt.

 

Ik heb geen retourlabel ontvangen, hoe kan ik het pakket nu retourneren?

Je dient zelf een retour aan te maken bij PostNL.

Ik wil graag artikelen retourneren van meerdere bestellingen, kan dit samen in één pakket worden opgestuurd?

Dat is mogelijk, echter dient er wel van iedere bestelling de bon met het ordernummer in het pakket bijgevoegd te worden. Als dit niet het geval is, kan het retour helaas niet worden verwerkt.

 

Let op: Het retour wordt alleen geaccepteerd binnen ons retourtermijn van 14 werkdagen. Het item dient ongedragen te zijn en in de oorspronkelijke staat geretourneerd te worden. Ook dient het kaartje nog aan het artikel bevestigd te zijn.

Retour adres:

Wanderfull 
Teylingen 60
3894 AG Zeewolde

bottom of page